Zakup i dostawa mebli biurowych

  • Numer postępowania PSSE/AG/255/DM/192/23
  • Typ postępowania Postępowanie wyłączone z PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Zapytanie ofertowe otwarte

    Uwagi

    Postępowanie unieważnione

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2023-10-09 10:00  - Postępowanie unieważnione
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2023-10-09 10:10  - Postępowanie unieważnione
    Publikacja w strefie publicznej:
    2023-10-02
    Termin zakończenia postępowania:
    2023-10-11

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2023-10-02 18:35 -
    icon zaproszenie do złożenia oferty.pdf 2023-10-02 18:35 0.3 MB
    icon Załącznik numer 2 Opis przedmiotu zamówienia biurko komputerowe.docx 2023-10-02 18:35 0.19 MB
    icon Załącznik numer 2 Opis przedmiotu zamówienia krzesło obrotowe.docx 2023-10-02 18:35 0.08 MB
    icon Załącznik 1 Formularz ofertowy.docx 2023-10-02 18:35 0.06 MB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Załącznik 1 Formularz ofertowy zaktualizowany.docx 2023-10-03 09:28 0.06 MB
    icon Załącznik numer 2 Opis przedmiotu zamówienia biurko komputerowe zaktualizowany.docx 2023-10-03 09:29 0.19 MB
    icon Załącznik numer 2 Opis przedmiotu zamówienia krzesło obrotowe zaktualizowany.docx 2023-10-03 09:29 0.08 MB

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacje o wynikach Informacje o wynikach -
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert -

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa